BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 10, 2008

newbie in Gatton...

hiiii.....
semalam dpt call from my Italian friend..katanya ada student baru smpi dr Indonesia...Adi namanya..nk ketemu aku katanya...tp baru berbual dlm tepon lum jumpe lagi..tgk la nnt2 dia contact aku bawa la kenal2 Gatton ni...haha...cmni laa aku kalau dpt student baru dr Asia..kwn2 aku akn contact aku...so keje ku nnt bawa kenal2 tmpt bw g beli barang ke apa ke gitu lee..hehe..alhamdulillah semakin bertambah muslim kat Gatton ni..pagi tadi dpt msg dr kawan Indonesia kata ada lagi malay tp dr Singapore pun baru smpi..saiful namanya...nak jumpe aku gak....glamer kan aku..muahahahah..byk la glamer...hehe...tp payah nk contact depa ni sbb tak de contact number diorg...harap2 nnt diorg contact ka..bukan apa..esok kan jumaat boleh bawa diaorg g jumaat sekali...
emm tu je laa..skng ni kemalasan sedang melanda....td baru je g bayar rego (roadtax) keta huhu kena $600 mahal kan..huhu..takpelaaa...dh mmg kena pakai keta kan..bukan ngada2....hehe..ok laa

daaaaaaaa............

2 comments:

~ziey~ said...

wah....ko ade keta yer....per kata ko publish kay blog nih...nak tenokkkk......(biasalah kan...nyibuk tak habih!).....heheheh

MoNaMaZnUm said...

haha
alaaa kete kecik jeee..mmg wajib pakai keta duk sini zie..nnt kite ym aku tunjuk la ek
nnt org kata aku ni byk duit lak walhal mmg wajib..beli keta murah aje pun