BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 9, 2008

entry semlm tp post ari ni

dah bersawang pulak blog stories of my life tika ini...ish *yush yush (tgh sapu sawang)....emm lately I had a very hectic life...need to think bout my writing work (currently striving with my journal writing...chaiyooo), need to entertain visitors from Toowomba, personal stuff (ayarkkkkk....ni paling sakit nih...huk huk), research works (monitored my gegirls kat farm) and a lots of stuff which I don't want to mention..hehehe...so dah lama laa tak hapdate hadiahdarihati ini....takpe takpe.. ni nak hapdate la nih....

emmm sedar tak sedar cepat betul masa berlalu...and kalau diikutkan esok aku patut wat confirmation seminar upon my arrival date ke aussie ni... confirmation seminar ni...aku kenal test vocal, peaching larikk ke tak time ckp..confident level dan persembahan yang menarik hik hik hik....tak tak..actually aku kena wat research proposal presentation utk projek aku nih..kirenye lps seminar tu kena interview ngan committe then diorg decide la kite leh proceed ke tukar tajuk ke and so on..emm tapi entah laa kata boss ku hujung bulan ni..*alamakkkk mati leeee... satu menda tak wat lagi nih..takpe takpe chaiyooo sham chaiyoooooo...!!!

and sedar tak sedar tgl sebulan lebih lagi aku nk kena p Melbourne..aduh laaa cmne la rasa nye nk present depan mat saleh ni..nerbes tul laaa...mnta2 laa sume ok...doakan la ye sume..

emm apa lagi nak cite..oh ye...esok p jumpe "gegirl" lagi....tmbg berat diorg lak..ok la korang...dah kul 7.45 mlm dah sini..tapi gelapnye mak aihhhh macam ul 10 lebih dah...and aku leh plak ada kat opis lagi..rajin kan aku...??? rajin kan..kan..kan....ahaks..iyo lah tu..ni la akibat org yg takde internet kat umah..kampungkan aku..hahaha..dah duduk pun kat kampung (suburb) hik hik hik

k la...nak balik dah ni.....mood tgh tak baik sebenarnye..tapi hidup mesti diteruskan yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....ayuhhhhh ke medan perang..eh??? huk huk

daaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....................


2 comments:

~ziey~ said...

yezzzzahaaa.......u can u do it bebeh.....okeh ke kata-kata 'pom-pom girls' aku nih....hhhhhii

MoNaMaZnUm said...

okeh okeh ;p