BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 11, 2008

Another 2 newbies in Gatton.....doohoo...!!!

Assalamualaikum sume.....

Semlm around 5pm (dah nk maghrib time ni) tgh duk shopping brg2 kat Crazy Clerk (ala-ala kedai 2ringgit laa kat tmpt kite) tetiba dpt call from unknown number...rerupenye the newbie guy yg baru smpi Gatton tu. He's from Singapore and his name is Saiful....ckp2 sekejap then we decided nk jumpe sat lps i shopping..then i g la jumpe dia kat hostel dia...ada sorg lagi rupenye also from singapore and his name is Hidir... both of them doing undergraduate in horticulture (hmmm memuda bebudak ni dah g overseas...aku nih muka dah nk berkedut baru laa dpt p kan..takpe2 rezeki memasing syukur aku dpt peluang ni)

then aku bawa diorg ni p jumpe malaysian yang lain (yang sememangnye ciput je la kat Gatton ni kan...hehe) ok la juga bebudak ni...macam2 kami borakkan..aku lak jadi over excited gamaknya...i guess it shows kot....mulut aku macam bertih jagung pok pek pok pek cite psl Gatton ni...hehehe...aku sonok bukan apa...korg tau tak..aku je tau single malay yg ada kat Gatton ni..so dgn ada nye Malay Singaporean ni aku ada la member sebahasa ni nak hang out....walau pun diorg ni bebudak ..kire baya2 adik2 aku laa ehh lebih muda apa....tp ok la kan..ada la geng.....

so hari ni aku janji ngan depa nk tlg diorg cari umah sewa lagi...so ni actually tgh tunggu diorg dtgla ni...then around 11am kang aku kena cabut g ladang aku plak...ari ni ada date lagi ngan my "gegirls".....doakanla diorg ni dpt umah ye korang...kesian aku tgk diorg ni memuda dah g oversea....aku yg dahtue ni pun memula sampai blur2 gitu apalagi laaa budak2 ni kan....apa pun aku try la sebaik mana utk bantu mereka ni.....ok korang....

daaaaa.......

1 comments:

faireza_zk said...
This comment has been removed by a blog administrator.