BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 1, 2008

Happy 1 Year Anniversary

hik hik....sedar tak sedar...tdo..bangun...makan..mandi...solat tdo balik..pejam celik pejam celik...laaaa dah setahun aku kat bumi australia ni..cepatnyeeeeee masa berlalu..sungguh menakutkan....emmm doakan la diriku dpt selesaikan perjuangan ku dengan cemerlang ye....


Syukur...aku masih dpt meneruskan perjuangan ini...



oh ya..white lilies ni utk akak..sbb akak suka kan white lily? sorry laa virtual dulu ek.. hehehe

8 comments:

~ziey~ said...

jap je tuh...pejam celik je u....lama tak jumpa...balik M'sia kang...harus kiter gather2kan.........

MoNaMaZnUm said...

bukan harus zie...wajibbbb...!!!!!

z said...

Happy 1st Year Anniversary.
Moga suksess selalu di dalam pengajian.

Aki (kotakitam) said...
This comment has been removed by the author.
DrKong said...

oit...hepi aniversary..jan ko terlampau excite ya..bertahun tahun lagi ko di sana.. ekeke.. baru ko tidak tahu!

MoNaMaZnUm said...

aku bukan excited la kenkaru...
aku bg reminder kat diri aku yg masa tak tunggu kite....ko dah smpi nz nnt ko tau la apa ku katakan ini..all the best

DrKong said...

hanya ucapan dan permainan kata lah Sham oii. takkan naik temperature? okay...

MoNaMaZnUm said...

tak marah la kengkaru..aku ok je