BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 26, 2008

Jika dia tercipta untukku...

Ya Allah...
Aku minta izin
Bila suatu saat aku jatuh hati
Jangan biarkan cinta untukMU berkurang
Hingga membuat aku lalai akan adanya Enkau


Ya Allah..
Aku punya pinta
Bila suatu saat aku jatuh cinta
Penuhilah hatiku dengan bilangan cintaMU yang tak terbatas
Biar rasaku padaMu tetap utuh

Ya Allah...
Izinkan bila suatu saat aku jatuh hati
Pilihkan untukku seorang yang hatinya penuh dengan kasih dan cintaMU
dan membuatku makin mengagumiMU


Ya Allah...
Bila suatu saat aku jatuh hati
Pertemukanlah kami,
Jodohkanlah kami,
Satukanlah kami,
Berikanlah kami kesempatan untuk lebih mendekati cintaMU
Dalam suasana yang sakinah, mawaddah dan rahmah

Ya Allah...
Pintaku terakhir adalah seandainya ku jatuh hati
Jangan pernah Kau palingkan wajahMU dariku
Anugerahkanlah aku akan cintaMU
Cinta yang tak pernah pupus oleh waktu
Izinkanlah aku untuk menemui
KerinduanMU


p/s: Ya Allah jika benar dia tercipta untukku, maka permudahkanlah segalanya buat kami

Amin...

8 comments:

MuntazaM said...

Lirik lagu ek? memang mat bunga. hohoho

MoNaMaZnUm said...

bukan lirik lagu..tp doa la

ThaBiT AL-KhUFi RaHiMuLLaH said...

insyaALLAH dia milik kamu..
nanti klau dah dapat result... can u tell me??
please.. bro.. i want to know..

i really hope i have u all..

my sis dan my bro..

ThaBiT AL-KhUFi RaHiMuLLaH said...

u can do it my bro... tabahkan hati..

MoNaMaZnUm said...

tq rajih
insyaALLAH
doakan la yg terbaik ye..mudah2an keputusan nya positif
amin

Anonymous said...

salam. ujian ape lak sham? i didnt know u take any classes. anyway, thanks for the millions missed calls. byk pahala ko.. :)

eid mubarak!

take care bro..

DrMaya said...

Moga2 doanya makbul...:)

REST IN PEACE!! said...

"hri ni rmai org kawin,rmai org brcrai"..keadaan x slamat utk kawin.."TAK NAK!"Bercinta..stiap prcintaan mmbawa padah..anda mampu mngubahnya.!-(MAYAT HIDUP)