BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 11, 2008

Doakan kejayaanku...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
Emmm lama sudah tak ku coret kan stories of my life dalam "hadiahdarihati" ni....
Bukan tak sudi nak mencoret cume lately terlalu banyak agenda yang berlaku dalam hidupku sehingga aku mula kurang masa untuk "hadiahdarihati"..sorry ye...InsyaALLAH akan ku cuba tuk sentiasa meng "update" kisah2 hidup ku..Terima kasih atas sokongan teman2 yg sudi menyinggah & dan mencoretkan comment kalian...hehe
tetiba skema la pulak ayat aku kali ni..hik hik..well actually I'm very the busy la lately kwn2....last month busy ngan preparation utk ke Melbourne then seminggu kat Melbourne dr 24hb smpi la 30hb...so mmg tak dan laa nk mengadap hadiahdarihati ni...so bali2..smpi Gatton..tak dak mood plakkkkkk..isk macam ada PMS pulak..jenuh la aku mencari mood utk wat keje sbb aku nk confirm ni...takut woooo..nak kena prepare prososal wat presentation lagi..huk huk..ni hari baru la nk mengadap menda2 tu sume...
so kawan2 doakan la kejayaan ku ek.semoga aku dpt menjalani proses confirmation ni dgn jayanye...doakan ek..huk huk
dah dah..jgn malas2 sham wat keje tuh..huk huk..
baiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk......!!!!

5 comments:

ady said...

salam,
Jangan malas beribadat n berdoa Ramadhan ini.Allah menunggu kita meminta dariNya.

Krul said...

salam...
sibuk, sibuk juga... jgn tinggal puasa n tarawih.... jenguk2 le masjid atau surau d sana tu...

MoNaMaZnUm said...

yup insyaALLAH
solat masih dijaga...doa juga berbakul..mudah2an ALLH perkenankan doaku..amin

DrKong said...

baikkkkk punya yea...

MoNaMaZnUm said...

TQ kengkaru..