BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 9, 2009

My Newest Happiness

Lebih kurang jam 12.23 pm waktu Malaysia (2.23 pm waktu Brisbane) sedang aku berbasah kuyup membantu kwn2 yang bakal pulang ke Malaysia memunggah kotak2 yg berisi mcm2 khazanah ke kontena, aku menerima panggilan dari abg aku....

agak suspen juga masa tu sbb dah lama juga
tak dpt call dari abg...aku jawab panggilan....suara abg ku dengar separuh cemas separuh tenang....(ala-ala control macho la gituuu...hehe)... abg bagitau akak terpaksa bersalin premature sbb bukaan dah 9 cm...abg bgtau akak terpaksa menjalani cesarian sbb baby masih 6 bulan setengah dlm kandungan...sbb terlalu kecil agak risky utk bersalin normal..aku yg dengar agak kaget sbb baru pagi tadi aje aku berborak ngan abg n akak and tak sangka tengah hari dah bersalin..risau juga mula2...sbb baby baru 6bulan setengah....tp abg yakinkan aku yg insyaALLAH semuanya ok..akak pun ok..tp kesian akak n baby terpaksa berpisah...sbbkan keadaan baby yg terlalu kecil (975 gram aje..huhu ciannye..kecil sgt2)...

baby terpaksa ditempatkan dalam incubator dgn tiub sana sini wayar sana sini..aduyaii..kesian sgt2..tabahkan hati mu ye sayang.....aku tak putus mendoakan agar akak n baby sentiasa sihat...aku jadi cemas sbb tak dpt bygkan mcm mana situasi akak n baby..sbb apa yg berlaku terlalu pantas dan tiba-tiba....takde persediaan..aku tnye abg samaada abg ok atau tak...sbb aku juga risaukan keadaan abg...alhamdulillah abg aku ni mmg sentiasa bersifat cool...best jadi adik abg..hehe..ok back to the story...alhamdulillah baby n akak semakin sihat...akak pun skng dah duk berehat kat umah kg delek..tp baby masih kat spital dlm incubator....skng abg bgtau baby dah buka mata...aduyaii mesti comel...tak sabar nk jumpe anak buah kesayangan ni....oh ye...lupa nk bgtau..dr td asyik sebut baby baby....takde name ke kan?? hehe ada ada...

Nama baby abg and akak ialah....
Adryl Muhamad Mujahid kami panggil adryl....


Adryl sayang....Daddy Sham doakan adryl kuat ek.....cepat2 besar tau... Daddy Sham tak sabar nk tgk Adryl pakai baju yg Daddy sham dah bagi kat papa and mama Adryl....nnt Daddy sham balik bulan 9 kite jumpe ek Adryl sayang...Daddy sham nk pelok cium Adryl puas2...Daddy Sham doakan Adyrl sayang akan keluar cepat dr hospital n dapat bersama Mama and Papa Adryl ek....

Love u so much Adyrl....




6 comments:

ErNa said...

alaihai..keciknye..doa byk2 mintak bb sihat n cepat2 keluar hospital..anak buah ko ke sham..

MoNaMaZnUm said...

anak buah angkat hehehe tqtq...doakan dia cepat besar ek erna

ThaBiT AL-KhUFi RaHiMuLLaH said...

alhamdulillah... bguslah... dah lahir seorg lahir ahli keluarga abg... thanks god

abg.,. rajih doakan baby tu selamat... insyaALLAH..

MoNaMaZnUm said...

Thnks Rajih...doakan baby abg sihat...

ThaBiT AL-KhUFi RaHiMuLLaH said...

ingatkan anak kansung hehehe.. comel.. abg jaga dia baik2 k??? nanti rajih tunggu gileran abg dapat anak lak.. heheheh take care.. insyaALLAH bab tu sihatnya..

MoNaMaZnUm said...

lebih dr anak kandung dah dia...abg dpt jaga dr jauh ke rajih...bulan 9 kang abg balik abg nk jumpe dia huhu...doakan ye