BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 9, 2009

Friend's Visit

28th June 2008

ku lihat jam sudah hampir jam 10mlm...selalunya aku tdo lewat...tapi malam tu rasa mcm nak tdo awal...sbbnya esok aku akan bertemu ngan sesorg yang dah lama aku tak berjumpa. Tiba-tiba...

"kau gadis ku yang cantik, cuba lah lihat aku di sini..." sony ericsson aku yang hitam sexy bernyanyi....

Ha Luqman rupenye...dia la org yg aku nk jumpa...Luqman, isteri (Ju), anak2 dan parent in law dia dah ada kat Brisbane...diorg ni dtg bercuti2 kat Brisbane dan Gold Coast selama seminggu..masa mula2 sampai tak dan nk jumpe sbb biasa la kan mamat ni mmg suka inform aku last2 minute..hehe sorry la bro..time ko call baru smpi tu aku ngah ada keje sket..tp takpe...kami plan nk jumpe sbelum dia fly balik Malaysia on Sunday so jumpa laa...

aduyai..aku kan baru je pindah Brisbane ni so mcm ingat tak ingat la jalan..so apa lagi guna la Google Maps (thanks Google maps, sgt2 membantu)...so kami pun berjumpa laa..

sonok sgt2 dpt jumpa kawan lama....ni la my best friend sejak dr Form 4 smpi la skng..dr zaman sekolah kat SMKBBB, dia bertunang aku datang, dia kawin aku datang, smpi la ni dia plak dtg cari aku kat bumi Australia ni..aduyai...syiok abis dpt jumpe. rindo tol bila teringat zaman2 sekolah dulu...

dunia kite ni kan tersgt2 la kecik..nak dijadikan cerita..wife Luqman si Ju ni my friend zaman sekolah rendah..so secara tak lgsg time diaorg dating jadi la unexpected reunion...syukur ni la dikatakan "Friends For Life" ...gethhoooooo....hehe

skang Luqman and Ju dah ada 2 puteri....comel tol..yela mak abah dia pun rupe elok kan hehehe

Thanks Man, Ju, Aunty, Uncle, Miza and lovely princesses....sbb dtg jumpa sham kat sini...Kite jumpa lagi raya nnt insyaALLAH






2 comments:

kayla said...

welcome back sham :) wehh luqman n family dtg aussie ye. wahh boleh sangat buat reunion 5 aman kat oz nih

MoNaMaZnUm said...

haha
a'ah kayla...

Man ngan family dtg sini...syiok laa dpt jumpe lama kan tak jumpe

oke tu idea tu..apa kata kite plan g tasmania hujung thn ni amacam???